גלגל הפדגוגיה (ליישומוני ניידים)

קובץ PDF המציג את גלגל הפדגוגיה בתרגום לעברית כפי שפורסם באתר "כלים קטנים גדולים" של אפרת מעטוף

"שימוש אופטימאלי בגלגל הפדגוגיה השתמשו בו כסדרה של הנחיות או מהלכים לבחינת ההוראה, החל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע. גלגל התכונות והמאפיינים – פעולה על פי תכנית נהלים סדורה היא ליבת עיצוב הלמידה. עליכם לבחון כל העת נושאים כמו אתיקה ואחריות אזרחית, ולעסוק בשאלות: כיצד אני רוצה שיראו הבוגרים בסיום חוויית הלמידה ? כלומר, מהם הדברים אשר יגרמו לאחרים לראותם כמצליחים ? האם המהלכים שלי תומכים בתכונות ובכישורים אלו ? גלגל המוטיביציה – שאלו את עצמכם: כיצד כל מה שאנו בונים ומלמדים יביא לעיצוב לומדים עצמאיים, חדורי מטרה ובעלי מומחיות? הגלגל של בלום – מסייע בתכנון מטרות למידה המכוונות לחשיבה מסדר גבוה. נסו להגיע לפחות ללמידה אחת מכל תחום, רק לאחר מכן תהיו מוכנים ליצירת שיפור בפן הטכנולוגי. הגלגל הטכנולוגי – האפליקציות הן הצעות בלבד, שאלו כיצד הן יכולות לשמש את הפדגוגיה ? חפשו טובות ומתאימות יותר ושלבו יותר מאחת ברצף הלמידה. גלגל מודל SAMR – שאלו "כיצד אתם מתכוונים להשתמש בטכנולוגיות בהן בחרתם ?" ברצוני להודות לטוביאס רודמרק על רעיון הגלגלים. טוביאס הוא מורה ועובד של משרד החינוך בבאדן-וירטמברג, גרמניה. אלן קרינגטון." / מתוך ההנחיות לשימוש.

 

מודעות פרסומת
עם התגית: , , , , , ,
פורסם ב-אורינות מידע ומדיה, אורינות תקשוב, יצירתיות וחדשנות, כישורי חיים, תקשורת ושיתופיות

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: