מספק תמיכה טכנית מרחוק לעמיתים , חברים ובני משפחה שזקוקים לעזרה במכשיר הנייד של סמסונג . האפליקציה תעזור לך לערוך הודעות טקסט , לבדוק את הגדרות חשבון דואר אלקטרוני.
תכונות נוספות :
• גישה למכשירים ניידים של סמסונג מכל מחשב Windows , Mac או Linux עם TeamViewer .
• מחלקות ה-IT יכולות לסייע לעובדים לפתור את כל שאלות התמיכה עם המכשיר הנייד של סמסונג במהירות ובקלות
• נוח לשלוט במכשיר הנייד מהמחשב שלך כדי לערוך את הודעות טקסט , לבדוק את הגדרות חשבון הדואר אהלקטרוני, או לפתור יישומים אחרים וכו '
• חיבור מאובטח עם 256 AES Bit מושב קידוד
•האפליקציה היא בחינם !
מדריך מהיר :
1 . להוריד ולהפעיל את היישום .
2 . בצד השני, לדוגמה: טכנאי התמיכה , צריך להתקין ולהפעיל את הגרסה המלאה TeamViewer על המחשב שלו / שלה ( להורידבwww.teamviewer.com ) .
3 . להעביר את מזהה QuickSupportלשותף המהימן שלך, מי שמשתמש בגרסה המלאה TeamViewer .
4 . אפשר לשותף המהימן שלך כדי להתחבר למכשיר שלך .
(QS (v7/v8
עם התגית: בלום - ישום, כיתה ז, סיווג - לימודים, סיווג - רשת־חברתית
פורסם ב-זיהוי בעיות, כללי, קבלת החלטות, שימוש ביישומים, תקשורת ושיתופיות
פורסם ב-זיהוי בעיות, כללי, קבלת החלטות, שימוש ביישומים, תקשורת ושיתופיות
להשאיר תגובה